lördag 16 augusti 2014

ANNIKA WAHLSTRÖM: DET VAR DIG OCH MIG HAN TÄNKTE PÅ...



Herrens Nåd och Frid, alla kära läsare!

Ni som följer min Blogg har läst att jag någon gång skrivit att
Annika Wahlström sjunger som en ängel.
Här kommer ett upptag från tältet,
i Bruzaholm,
där vi var i går kväll:

                      

                                       Visst är det fint?
                                     En underbar sång!
                                  

          När Jesus hängde på korset,
          så var det för dig och mig.
          Det var oss Han tänkte på, det var för vår skull...
          Vilken Kärlek, Vilken Nåd!
          Han talade också starkt i mötet,
          både personligt till någon,
          och till oss alla,
          att tiden är mycket kort för oss att verka,
          snart är Han här!
                                     Tack Jesus!



Efter Ordets gemenskap fortsatte bordets gemenskap
i form av Kaffe och goda hembakade bullar...

Vi önskar Herrens Välsignelse
över tältet,trossyskonen och verket i Bruzaholm,
och till alla kära läsare, förstås!

Fridshälsningar från Marguerite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK,FÖR ATT DU LÄMNAR EN KOMMENTAR!!!
JAG BESVARAR DEM ALLTID,SÅ FORT JAG KAN...
HERREN VÄLSIGNE DIG!!!