tisdag 29 maj 2012

PÅ "GOSPEL CHANNEL"!!!

Nu sänds programmen på Gospel Channel, som spelades in i Påskas,när Kalle,John(vår yngste son) och Rolf Rööst var hos Kåre och Lena Johnsen i Karlstad!!!(Annika och jag som jobbade hela Påsken,kunde inte vara med)
De har snurrat runt på kanalen och jag har sett det vid två tillfällen, det är starkt,gripnde vittnesbörd av John,han spelade dessutom trummor däruppe och fick väldigt beröm för det!!!...(De brukar säga att John inte "slår" på några trummor - han SPELAR på dem)...
Välsignat var det att lyssna till Kalle,som predikade Ordet och Rolf också,som höll i avslutningen...
Jag tackar Jesus för dem,och ber att det ska få komma många till del!!!
Det viktigaste är att ta vara på alla tillfällen som kommer i ens väg,för att nå ut med Evangelium innan skyn brister och Jesus kommer...
ALL ÄRA TILL JESUS!!!

4 kommentarer:

  1. Det vill jag gärna se. Var inne och kollade på den sidan, men det var en uppsjö av olika språk och program. Fattar inte riktigt, men får väl be någon hjälpa mig, så jag hittar rätt. Ha en välsignad dag i Herren. Kramar !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,även att jag är mamma till John och Kalles fru,så måste jag säga att det var oerhört gripande!!!Jag är så glad och tacksam till Herren!!!
      Ha en välsignad dag,du också!!!
      KRAAAM!!!

      Radera
  2. Åh, hjälp det ville jag lyssna på!!! Hoppas att det kommer igen, de sänder ju ibland om igen och igen, då ska jag hålla koll. Tack för att du berättade! En välsignad nyhet!

    Kramar om dig och önskar dig god fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,Myrra!!!
      Tänk att två av mina kära,har varit med på Gospel Channel!!! Fantastiskt vad Herren gör - lååångt mer,än vi kan bedja eller tänka!!!
      Ha en fin fortsättning på veckan,du också!!!
      KRAAAM!!!

      Radera

TACK,FÖR ATT DU LÄMNAR EN KOMMENTAR!!!
JAG BESVARAR DEM ALLTID,SÅ FORT JAG KAN...
HERREN VÄLSIGNE DIG!!!