måndag 5 mars 2012

TIDNINGEN MIDNATTSROPET!!!

I dag låg Maranatafolkets tidning "Midnattsropet" i postlådan!!!...Alltid lika välkommen!!!... En  tidning som vi har haft och fått under många år,,,som har varit och är till MYCKET stor välsignelse!!!...Där får man ta del av vad som händer och sker,predikningar,vittnesbörd,profetiskt,undervisning,rapporter ifrån missionsfälten,mm...den har betytt och betyder mycket för oss,till uppbyggelse!!!
Och den blir ju inte sämre av att vi fick "vara med på ett hörn"!!!Ha,hahaha!!!...Skämt åsido!!!...Ett STORT,VARMT TACK; till Maranataförsamlingen och Ulla Näsholm,för det fina reportaget om oss!!!...Vi hade en fantastiskt fin gemenskap med varandra och Herren,det får vi göra om fler gånger,om Han dröjer och vi får leva!!!...Ni är med i våra tankar och böner,vi önskar er Herrens rika välsignelse, för det arbete som ni utför i Herrens tjänst och ute på missionsfälten!!!...En stor skatt är förvarad åt er i Himmelen!!!...Tack och Kramar ifrån oss alla,genom Helene Marguerite!!!                                                                                                               

8 kommentarer:

  1. Ja, vi har ju haft lite möten tillsammans genom åren. Jag får väl ta del av vad som har skrivits om oss, när jag kommer förbi. Ha en skön och ljuvlig kväll. Frid och Kramar !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa,,,det får du göra!!!...En skön och ljuvlig kväll önskar vi er tillbaka,härifrån Hilleborg!!!...Frid & Kramar i massor!!!

      Radera
  2. Jag tror att vi behöver mycket uppmuntran syskon emellan för det kan vara lätt att tappa modet ibland, ni som är ute mycket i tjänst för Herren och kämpar på för att sprida evangeliet kan också bli trötta, vi är ju bara människor. Herren ger oss ju sin lön, men det ger oss också glädje när syskon emellan visar glädje och uppskattning över besök. Jag tycker det var fint.
    Gud välsigne er rikligt! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha,Myrra!!!...Ja,det är verkligen uppmuntran!!!....Det behöver vi alla en "dos" av emellanåt!!!...Herren välsigne dig också!!!...KRAAAM!!!

      Radera
  3. Så roligt att ni får "bli världskändisar" ler.
    Det är så härligt att läsa om er möten och att ni är så engagerade för Herren. Skickar med en bit av en sång som passar in på er
    Så länge jag lever så länge jag finns kvar på denna jord
    så länge mitt hjärta slår. vill jag leva. leva för DEJ
    Kram från marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Världskändisar",Ha,hahaha,jo jag tackar,jag!!!...Skämt åsido,,,ALL ÄRA TILL JESUS!!!...Och jag stämmer in i den fina sångtexten till 100%,,,Jag firar snart 30år tillsammans med Honom och jag ångrar inte en sekund!!!...Det har varit en FANTASTISK vandring.......Herren välsigne dig,Marianne och jag önskar dig en fin och skön dag!!!...KRAM!!!

      Radera
  4. LARZ GUSTAFSSON12 juni 2014 19:42

    Maranatahälsningar från Larz Gustafsson i Gävle.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,tack,käre Larz!!!
      Det var härligt att få!
      Herrens rika Välsignelse över dig!
      KRAAAM!!!

      Radera

TACK,FÖR ATT DU LÄMNAR EN KOMMENTAR!!!
JAG BESVARAR DEM ALLTID,SÅ FORT JAG KAN...
HERREN VÄLSIGNE DIG!!!